2016 PROGRAMMET VAR:

DIT LIV I OVERHALINGSBANEN.. HOLD FAST!

//CHRIS MACDONALD - FOREDRAGSHOLDER & COACH

Chris MacDonald er en af de mest eftertragtede foredragsholdere. Og her er udvalgt et emne, som er centralt for de fleste af os. I dag foregår alt i et hæsblæsende tempo og livet leves i overhalingsbanen. Vi skal nå mere og mere i løbet af en enkelt dag, og kravene til vores engagement og indsats på arbejdet og i fritiden bliver større og større. Det eneste, der ikke ændrer sig er, at der stadig kun er 24 timer i døgnet. Det er en verden, som bliver svær at stoppe, og kun meget få mennesker formår at trække i håndbremsen og trække ud i nødsporet – bare en gang i mellem. Derfor bliver det afgørende at installere en opdateret servicepakke og iklæde sig det rette sikkerhedsudstyr. Et sikkerhedsudstyr hvor søvn, motion, kost og stress balance er grundstenene, som i høj grad reguleres af mentale mekanismer.

Chris-MacDonald2-ved-brug-skal-Just-Human-krediteres_250
1048324

HVAD GØR DIN VIRKSOMHED UNIK OG HVORDAN FÅR DU DET FORTALT?

//GAUTE HØGH, FOUNDER, CO+

Hvad er din virksomheds historie? Den historie, der bekræfter dine kunder i at lave forretning med dig. Og den historie, som skal tiltrække nye ønskværdige kunder? Det handler ofte om andet end produktet/ydelsen. Og bliver mere og mere afgørende for kundens valg af leverandør. Tiden er kommet til vækst igen. Men kravene til din virksomheds markedsføring er vokset, og det gælder om at komme bredere ud end hidtil. De mange kanaler, sociale medier og digitale muligheder betyder, at kunderne selv orienterer sig om de virksomheder og brands, som de er interesseret i. Og derfor skal du arbejde med din historie og brand. Gaute Høgh er ekspert på området, og har bl.a. arbejdet med kendte brands som B&O Play og Oister. Og vi vil blive præsenteret for, hvorfor det her er vigtigt uanset virksomhedens størrelse og branche – og hvordan vi kan arbejde med det i virksomheden.

GLEM ALT OM X-FAKTOR - VI ER ALLE GENNEMSNITLIGE MENNESKER!

//MORTEN ALBÆK, FOUNDER & CEO, VOLUNTAS

Hvem gemmer sig bag den første og hidtil eneste dansker placeret på Top100 over de mest indflydelsesrige marketingchefer i verden? Morten Albæk er oprindelig uddannet filosof og har været direktør i både Danske Bank og Vestas. Hans tilgang til ledelse og mennesker er, at de fleste af os er helt gennemsnitlige mennesker, der må arbejde flittigt og gøre vores bedste hver eneste dag, hvis vi skal opleve succes og bidrage positivt til verden. Morten Albæk er dybt optaget af, hvordan Danmark som land og samfund udviker sig, og derfor bekymrer han sig om, hvordan man er en god leder, en god medarbejder og et godt menneske. Jeg har læst hans bog; ”Det gennmsnitlige menneske”. Og sjældent har en bog fanget min interesse i en sådan grad. Glæd dig!

Morten Albæk Gyldendal 23081830176_LOW
klumme

KAN VI SYNLIGGØRE VÆRDIEN AF VORES PRODUKTER?

//SOULAIMA GOURANI - FOREDRAGSHOLDER

Jeg oplevede hende første gang hos Microsoft Danmark! Glæd dig, hun er virkelig i særklasse (kåret som Danmarks bedste foredragsholder). Hun tager os med på en rejse.
Salg handler om SÅ meget andet end pris. Mange kæmper med at forhandle sig til en tilfredsstillende pris. Men hvorfor udelukkende konkurrere på prisen? Har I ikke været gode nok til at synliggøre værdien af jeres produkt eller ydelse? I disse dage opjusterer flere virksomheder forventningerne og reinvesterer i salg, service, frontpersonale og marketing.
Det er opløftende, men farligt og ikke gennemtænkt. Kampagnerne ligner til forveksling dem fra 2007. STOP NU OP, og se på, hvad krisen har lært os, for kunderne forventer en ændret adfærd fra virksomhederne og deres produkter og services igennem fornyet og ændret marketing.

ROYAL UNIBREW - FRA LUKNINGSTRUET TIL EN STRÅLE HISTORIE. HVAD KAN VI LÆRE AF DEN?

//LARS JENSEN - CFO, ROYAL UNIBREW

Lukningstruet…..det var vurderingen i 2009! Banken ophævede samarbejdsaftalen og bad om indfrielse af en gæld på Kr 2,3 mia. Hør den imponerende historie om Royal Unibrew, der gik fra en markedsværdi på Kr. 200 mio til nu mere end Kr.13 mia.
Lars Jensen, CFO, som har været i Royal Unibrew siden 1993, giver os et dybere indblik i planen, der blev lagt tilbage i 2009.
Og derfra gik det kun én vej! Så hvordan fik Royal Unibrew vendt skuden? Hvor og hvorfor skar man det overflødige fra, og koncentrerede sig om kerneforretningen? Og hvordan påvirkede det organisationen? Royal Unibrew er en af regionens største virksomheder. I 2014 havde Selskabet en omsætning på Kr. 6 mia og afsatte 9 mio. hektoliter øl, malt- og læskedrikke. I alt beskæftiger Royal Unibrew, der har hovedsæde i Faxe, Danmark, ca. 2.400 ansatte på verdensplan

Billede_mangler
Leif-Carlsen-energio-profilfoto-300x300

LINKEDIN - DET PROFESSIONELLE SOCIALE MEDIE DU BØR KENDE, BRUGE OG UDNYTTE! HØR HER HVORFOR..

//LEIF CARLSEN - PARTNER, SOCIAL SELLING

Den moderne kunde tager nu i snit 60 procent af købsprocessen selv gennem brug af blandt andet LinkedIn og Google, og det er derfor vigtigt at du påvirker dine kunder i denne meget vigtige del af processen. Og med cirka 1,8 millioner danskere på LinkedIn, er dette en kommunikationsplatform som du bør tage alvorlig. Leif Carlsen fra Social Selling Company giver dig inspiration og konkret viden om, hvordan du kan skabe nye leads og markedsføre din virksomhed via LinkedIn og andre sociale medier. Det er et fantastisk ”salgsværktøj” og stedet, hvor professionelle søger og finder leverandører og nye medarbejdere. Få et indblik i værktøjet og inspiration til, hvordan du kan bruge det i din virksomhed efterfølgende. Der er også mulighed for 1:1 undervisning, hvor Leif hjælper dig med at få oprettet eller tilrettet din LinkedIn profil.